Served On A Plate Cake Smiley

selamat jalan hakimi aiman :'(

27 MEI 2012 ~
awak dah pergi jauh dari saya kan kimey , jauh sangat2 yang dah memisahkan awak dengan semua orang . sekelipa mata ja awak dah masuk dunia lain yang membuatkan semua orang sedih . semua orang sayang awak kimey . HAKIKAT , ya hakikat. mula-2 saya ta dapat terima hakikat tuu. tapi saya tau sejauh mana saya nak ratapi ketiadaan awak kan? sampai bila saya nak seksa awak dengan ketidakredhaan saya tuh. maafkan saya kimey. selepas dari tarikh awak pergi tu saya dah redhakan pemergian awak. ya saya REDHA :') . cuma saya nak cakap saya rindu awak sesangat sesangat dan sangat. 




slipper terkahir yang awak pakai masa jumpa saya jumaat lepas. comel kaler pink  ;) 






25 mei 2012 - hakimi aiman, awak balik sini kan. balik selama rumah kawan awak. kebetulan petang tuh saya teman kawan saya jumpa bf dia. tapi saya balik lambat sebab tunggu kakak saya. saya dengan kawan baik saya , saya ingat lagi masa tuh awak datang dgn aizzat nak jumpa saya dekat situ, saya terkejut .tapi saya tak cakap dengan awak pon. dan 5 minit jeee awk tanya saya "6.30 dah nak balek yee?"  saya jawab 'ya"  then aizzat cakap kat aku "laa cakap tu je. esok dia dah nk balek terengganu cakap la dengan dia". tapi aku tak cakap :') kejam nye aku. menyesal pon ada. patot la awak nak sangat balik sini kan kimey sebab awak tawu dah yang ini lah kali terakhir awak kat sini , pesanan terakhir awak "balik bawak moto elok2 hati2 yee" k saya ingat tuh pesanan terakhir tuu :'(  masa saya balik awak text mintak saya belikan awak coklat. hmm saya dah beli. saya simpan lagi coklat tuu ya ! maseh ada . saya tak sempat bagi kt awak pon sbb dah lewat saya kena balek . awak suruh saya simpan dulu esok bagi. saya pon iya kan ajeee 


26 mei 2012 -  saya pergi seminar spm, saya balik lambat tak sempat jumpa awak. masa saya balik awak dah tade kt selama awak dah balik rumah sedara awak kan. hmm oke. malam tuh awak text awak cakap macam2 benda pelik. tapi saya buat tataw jee. awak mintak pic saya. cakap nak buat kenangan  tapi saya cakap nanti la saya send. tapi dah terlambat hmm :'( then text awak yang satu2 nya saya maseh simpan dan yang terakhir sebelum awak tidoo malam tuu -->  "okey..bubye dear shaa~ gudnite sweetdream miss you (^_~) . " terhaur sangat2 lepas baca balik. babai kimey. sha taw kimey cakap babai kat sha tuh babai terakhir kimey unutk sha kan. memang kimey nak pergi jauh dahh . hmm saya redha kimey saya redha ALLAH lebih sayangkan awak.

27 MEI 2012 - saya hangout dengan kawan2 saya rasa tak sedap hati sangat nak pergi tapi saya pergi jugak. balik jee malam tuh saya on9 saya bace aizzat post kat wall saya cakap awak dah tade kimey. saya tak paham =,= dan saya buka profile awak dan bace semua wallpost orang dekat awak . masa saya baca jantung saya macam nak luruh macam nak berhenti berdegup jaa . hanya ALLAH tahu ape saya rasa masa tuu . aizzat cakap dia cari saya sepanjang hari semalam die call number saya ta dpat, ya memang ta dapat sebab saya dah tukar number tak bagitahu dia. maaf aizzat :'(  semalam awka text saya around pukul 1 lebih then saya reply saya tunggu awak reply tapi awak ta reply dah :'(  orang cakap awak eksident around pukul 2. hmm patot la awak ta reply text tu. ~

even saya berpeluang nak ziarah awak hari ini tapi saya ta dapat jugak jumpa awak kimey. rumah sedara awak tu jauh sangat . saya hanya mampu berdoa je dekat sini. semoga roh awak tenang dicucuri rahmat. ammiinn :') satu benda saya tak sempat bagitahu awak kimey , saya sayang awak, rindu awak jugak ;) our relationship never end right ??? you're always in my heart . our heart. ! malam tadi saya termimpi awak kimey orang cakap kalau kita mimpi orang yang dah tade mean die sedang rindukan kita ingatkan kita kan? so :') . 


MOHAMMAD HAKIMI AIMAN BIN ABDULLAH , telah meninggal dunia pada 27 mei 2012 disebabkan oleh kemalangan di jalan air kuning taiping . SELAMAT JALAN hakimi. semoga roh awak tenang dicucuri rahmat. dan dimpatkan dikalangan orang2 yang beriman. ammiinn :') 

13 comments:

  1. sedih baca :( al fatihah utk arwah . cabar ehh k.sha

    ReplyDelete
  2. be strong kayy ? biaselah, yang hidup pasti akan pergi jua. *follow :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaALLAH saya akan cuba untuk kuat . terima kaseh support

      Delete
  3. Akak, be strong! Saya pernah lalui apa yang akak lalui. Semoga roh dicucuri rahmat. :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. thnks dek. ye akak akan cuba untuk kuat. ammiinn :')

      Delete
  4. Sabar ye akak. :') .Saya faham sangat perasaan akak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akk sabar nie dek. akak okey dah . :') thnkss support akk. syg u

      Delete
  5. ello girl..i bru terbaca post sl nie kt fb u..i tertengok FB u lps 2 i troz bka blog nie..i'm sorry..u must be strong..bkn u jew yg sedih..sume owg sedih bla owg yg amat kita sygi tglkn kta ngn seribu noktah..ok2..ajin2 la doakan dy disana k..allah amat sygkn dy..al-fatihah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm. thankss okey.sure i will. i'm better right now. just give me time. i need time to overcome myself. thnkss for those supported me. i love you :'D

      Delete
  6. salam ,, erm akak sye nak smpainkn salam dari ibu arwah abg sye ,. she said tenkiu so much for thiz post ,. n from me too ,. assalamualaikum .,

    ReplyDelete