Served On A Plate Cake Smiley

welcome april :D

sudah berlabuh tirai march dan kini sudah terbentang tirai april... so fool ~ohmaiiii april fool so haremmm jangan sambut ye kawan2 sekalian. jadi2 lah kenekan orang tuh ye.. kalau nak kenekan juga tunggu befday die. baru gempak .. hewhewhew *senyumtunjukgigi.jpg*

hai mac awak dah begitu baek dengan saye. saye bangga setelah melalui bulan mac. so wordless !

seriously no idea to write but but but nk jugak menulis. sempena bulan april yang sangatlah meriah ini. hai spm dah semakin hampir. di manakah kesedaran diri yang belum muncul ini  -,- tolong lah mucul secepat mungkin supaya aku tak menyesal kelak ^^. 



YESS I'VE MOVE ON AND I'M HAPPY.  ! 

awak kat sane tuh saya cuma nak bagitahu lagi yang saya dah maju ke depan dan tak akan toleh ke belakang lagi ye betul saya tak akan toleh ke belakang lagi dah sebab "JANGAN PANDANG BELAKANG" harharhar begitu lah trademark saye waakkk.. terima kaseh sebab buat saya menjadi seorang "ORANG" :D 
dont ask me what it's mean for. 

yes yes. rarely update afta this. spm coming soon. :D 

No comments:

Post a Comment