Served On A Plate Cake Smiley

begins here

hi, i'm sha 17teen, i'm spm candidate. you know what the mean by spm? spm is our survival. yess it;s our survival ! 

"ingat ye adek2 semua esy-piee-emm tuu hidup mati kita"

macam tu la yang setiap penceramah kt kem spm yang aku pergi tu cakap . boleh dikatakan semua cakap benda yang sama. ohsem right? memang berbara2 semangat aku nak ambek spm. lepas seminggu kimey pergi aku dah okay, alhamdulillah ;) I miss him yess. lepas seminggu die pergi aku kena pergi kem , ingat lagi masa aku cakap dekat die dulu "sha kne pegi kem oke seminggu , mnggu depan" dan die balas "yess kimey teman sha keh kat sana"  but??? :') sokeh kimey teman sha dalam hati dah. ~ *smilee*

tujuan aku menulis nie cuma nak bagitahu yang aku dah okay, dan aku dah semangat nak ambik spm setelah dicuci diluntur dan dilenyek2 bagai lepat dekat PTSS tu. sumpa pedih rasaa. sampai mati ingat. .__. memang terbaik. serius cakap masa awal2 sampai menyampah gila dekat kakak2 dengan abang2 fasi -,- tapi bila dah nak balek diorang boleh buat kami semua menanges masa nak balik, rindu gila dekat kakak2 dengan abang2 tu. diorang la fasilitator terbaik pernah aku jumpa dalam abad ini.ohsem. *cough*





comey amoi tuu ;) 


jejaka2 kumpulan aku . nama aku lupa semua ;)


hensem kan orang2 utagha nie
haha


our group memberss 


curi



with facilitators








swear love you all ;) 


aku suka pic nie ta tipu. muka dia comel. *cough* haha




budak smk matang. same negeri ;) 




budak2 peneng








budak perak selatan (ipoh ) ;) 

woowooo conclusion nye. kem nie best !  

No comments:

Post a Comment