Served On A Plate Cake Smiley

back home

hai hello :D
hai aku tengok kau dah bahagia. bagus lah itu la yang aku mahukan. :D semoga kau sentiasa bahagia .

zaman dah berubah dunia dah maju. *mukaserius.jpg*  jadi marilah kita semua mentranformasikan diri segi fizikal dan juga mental supaya lebih kreatif lagi inovatif.. haha baru intro dah merepek bukan-2.. lemau lah kau :D  ari tuh semalam kemarin dua mnggu lepas .. kawan dunia akhirat aku ajak pergi mencari konklusi katanya... konklusi untuk menghilang kan kepanasan yang diakibatkan oleh cuaca panas..ktipu ~ errrr *bukan musim hujan ke sekarang ?? -,-


dia kata panas lawannya sejuk. jadi dia ajak aku pergi makan ais krim.. wowwww ulang ulang ais krim oke.. bukan magnum mahupun cornetto lurve juga bukan icepop sepuluh sen satu tuh.. tapi tapi tapi... yogo goyo oke marilah bergoyang *sambil goyang-2 trademark die.. hihi ktipu lagi ~




tengok la kawan aku nie.. dah lama mengindam nak makan ais krim.. kesian beliau.. sampai termimpi2.. -,-



meja die macam cimpasssss -,- pendek kecik... errrr.. low class ~



nyum nyum ~ nak makan sayang.. tak makan rugi.. T_T



ini saya punya.. chocolate flavour yogurt ~ RM28 jeeeeeee -,- 1 gram RM0.50 jeee... *murah gilabangang !


ini AWIN punyaaa... ntah perisa ape tah tatawu la..  RM26.50 die punyaa lgi murah sebab lagi ringan .. errr mnyesal ambek penuh2.. tak habes pon aku punya tuhh


oke aku rasaaaaa dah tanak makan ais krim nie dah... tunggu la aku kawen dgn ank dato ke tak pon aku dah kaya raya bak hantu raya pergi raya makan kuih raya atas jalan raya .. baru aku mkn balek.. ~ bangkrap aku kalau makan slalu...T_T yogo goyo pembunuh ~ kenyang lagi kalau aku makan pizza -,-

oke post bosan kan? so better i stop it.. !

1 comment:

  1. nyam nyam nyam sedappp,huhuhuhu
    xajak pown kiterw,huhu
    ngidammmm idaaaaa,huhuhu

    ReplyDelete