Served On A Plate Cake Smiley

alhamdulillah ^.^

dup dap dup dap dup dap..
saat aku melangkah masuk ke dewan peperiksaan untuk menatap seluruh isi dewan tersebut aku telah terpaku oleh pengunguman mengenai keputusan SPM tahun 2012 . belum sempat aku menghenyakkan punggung ke kerusi kuning yang agak keras yang dimiliki oleh sir lee kok seng *comey*  nama ku sudah diumumkan sebagai pelajar cemerlang spm 2012. dengan berjaya mengaut segala jenis A yang ditawarkan semasa SPM.. aku gelabah. aku kelu tidak terkata.. hanya kata-kata alhamdulillah dapat ku ucapkan pada masa itu. 



 

hewhewhew... 
sape percaya cerita aku memang la memang laaaa diaaaaaaaaa akan gila selama setahun tanpa henti.. SPM konon. -,- ujian mac pon agak ketinggalan. hai kawan. aku kecewa. aku pedeh aku perih aku terpaku dengan keputusan peperiksaanku sendiri . semua markah sudah pon diperoleh dan aku pulang bersama kekecewaan. pulang .. sedeh.. perit.. masuk bilik.. baring .. ambil bantal tekup muka... lalu tidur lupakan kedukaan. aku tercabar. dengan keadaan sekrang ini.. aku jatuh terguling tertungging terbaring untuk ujian kali ini. amat mngecewakan sekali. ! hati aku laraaa...dan aku BERJANJI aku akan bangun segila-gila dahulu.   wink wink ~ oke diam semua.. penat aku berkata2. toloong jangan kutuk aku.. .___. aku sememangnya telah dilahirkan sebagai seorang pelajar yang berilmu sastera tingii *mukariak.jpg* hewhew maafkan aku di atas keriakkan aku ini.. aku sememangnya begini sejak azali lagi.. harhar.  aku yakin dengan diri aku sendri. jatuh tujuh kali bangun lapan kali dan bukan tak bangun-bangun dah kecuali anda mati .___. 

ribuan tahniah diucapkan kepada senior senior yang berjaya mendapat result gempak bak kapak bagi SPM 2011. pasti tahun 2012 kejayaan tersebut akan kukecapi inshaALLAH. :) nothing possible right ? akhirulkalam , kata-kata manisku untuk encik SPM.. ILY SPM. please help me to be the best one in future. 

2 comments:

  1. @NSA : jgan cepat putus asa taww . usaha lagyy do the best okayyy .

    ReplyDelete
  2. hehe pasti pasti ^^,thnkss oke <3

    ReplyDelete