Served On A Plate Cake Smiley

awokk yang comel ヅ

kite tengok awak. awak tengok kite balek. awak cumil and kite taw kite pon cumill sebab tu awak temgok kite :p

errr errrr sudah la sha.. jangan tules secara  menggedik. nanti anda akan di bash seteruk teruk nya -,- 

gulp o.O

suka la kau kan suka la ape kau nak kau dapat kan?? err tiba. -,- bukan ini motif aku menulis hari ini  .


 tadi tadi aku mendapat inspirasi untuk menjadi seorang yang berjaya kelak . *insaf sedikit* . sebentar tadi di sekolah kami telah dikejutkan dengan soalan ujian yang hadirnya secara tiba-tiba tanpa memberi petanda walaupun sedikit. karangan yang bertajuk " kepentingan tokok-tokoh terdahulu di negara kita " karangan rangsangan sahaja namun ianya turut mengangguj iwa dan raga seorang pelajar yang kurang bersedia eh selalu tidak bersedia untuk menghadapi peperiksaan -,-  . selepas kertas diedar seluruh isi kelas diam terkelu lidah masing-masing , lalu seorang pelajar berbangsa cina berambut panjang dan bereben putih memulakan bicara nya "cikgu kata sila buat dalam testpad dan hantar selepas waktu bm *1 jam dari sekarang* " 

ouchh.. seronok nya dapat ujian secara tiba2 dan terpaksa menyiapkan dan memerah otak juga secara tiba2.. kalau buat selalu nescaya semua isi kelas aku akan menjadi lebeh bijak walaupon semua mmg dah bijak.muehehe :p sebelum mengarang semua nya blurr termasok aku wuwuuwuu T_T bila dah start tulessss nahaa panjang nya aku buat idea mencurah2 tiga mukasurat aku bedal.. woowoo. aku siap dulu daripada 36 orang ^^. *belagak sat* *first time lam hidup aku * 


errr dah itu hanya lah cerita dongeng zaman tok kaduk.. sila ignore -,- MORAL yang aku nak sampaikan dekad sini. sila lakukan persediaan setiap hari dan sila anggap setiap bibit waktu kamu sebagai pelajar adalah waktu peperiksaan agar setiap yang diusahakan akan mendapat ganjaran yang setimpal dengannya. :D peace. 

this  moral value also to myself because i'm not that kind of person who always had a very good preparation in my examination and always get a bad result followed by a red pen marksssss :D 

 
PEACE (Y)

No comments:

Post a Comment