Served On A Plate Cake Smiley

first day kod =='

bangun pagi gosok gigi guna kodomolion = ='  ouh shit ~ 

auwww sekolah dah ke... eksaited nye aku bangun punya gila awal.. semangat sangatla tuh kan.. hihik.. APTB = =' bak kata awin tapayah nak semangat stglah kan.. hang tuh dah jadi form5 okay .. okay aku sedar.. aku dah melangkah ke alam matang.. eh matang ke? =,=  NOOB ~ 

bangun gila awal kan tpi pergi sekolah lambat =,= eh tunggu awin tuh make up lambat sgt .. kewl~ haha.. sampai  sekolah jadi bodoh sekejap tataw nak pergi mana.. wow ramainya adik2 form1 eh mereka sesi petang~ ntah tataw form berapa tetapi mereka terlalu ramai sehingga menutup jalan saya.. hehe ~ perhimpunan terbaek lah.. lama sgt .. -,- bosan tawuk tayah nk cakap panjang2 sangatlah kan.. bukan org nk dengar sgt pon.. bazir enzyme je,. waaa enzyme.. tatkala budak science berkata2.. haha :D

masok kelas eh untung la aku maseh di kelas yang sama.. 5SC1 ~ eh bangga sekejap.. kalau aku turun kelas mmg seksa la aku.. sah kene bebel dan terpaksa menahan perasaan sbb kena tengok muka dia hari2 =,= dia??? ada laaaa ~ btw aku syg dia lagi ah.. *jujur >,< ouh damn~ ah sakai ah aku nie.. suka bermimpi sgtlah .. dia dah lupa aku pon TOTALLY lupa dengar tuh. ~ eh tadi nampak dia.. hilang lah jugak rinduu ken.. ouh sadiss T_T aku dah relakan pemergian dia lah.. happy to see your smile even i can't get it  :D 

pic pakai baju sekolah tade lah nak menunjuk hari nie.. maseh belum menerima kenyataan yang aku dah form5.  cuma ada pic nie~ tell me please am i look matured??


sorry dude.. the answer is still not enough~ aha :DD

No comments:

Post a Comment