Served On A Plate Cake Smiley

ombak rindu ~


siriesss baq hang cita nie best ~ tajuk cam bosan kan.. tapi story die menarek lahh.. ~ siriesss hensem bapak lah Aaron aziz.. adore gila dgn mamat nie.. haha xDD

tadi jalan2 landmark untuk melepaskan rinduu eh salah untuk melepaskan perasaan.. haha jadi cari la cita yg memang masok dgn jiwa neh kan.. akcelii mula2 semua tak setuju nak tgok cerita nie tapi disebabkan semua nk balek awak cerita nie je yg ada time tuh so bedal jelah.. ~ 


KAMI ! 
salah satu dri kami dating tadi .. #bukan aku nahh ==' waaaa sweet habes lah baq hang.. btw lam panggung wayang siap duduk sebelah2.. siriesss kenangan terimbau kembali.. haha xDD dah la melayan cerita leleh pas2 lagu pulak sedeh.. adessss siyesss aku rndu dia lah... tgok pulak kwn aku tu seronok.. -,- ahhhh aku jeles aku jeles ! tapi happy la aku tgok kawan aku bahagia..





okeyyy gurlss ilaff chu so much la.. thanks for colouring my life today.. both of you the best ! 

last night i dream of you dear.. every night i wish i'll dream of you and last night my dream came true and  so glad for it.. in my dream , you tell me that you want me to be yours back but i know that just a dream that never be real but but but i wish it will be ! swear i miss you.. miss you so much ~ 




No comments:

Post a Comment