Served On A Plate Cake Smiley

usaha tangga kejayaan

                                  

I BELEIVE I CAN FLY I BELEIVE I CAN TOUCH YOUR HEART :D
 dan kemudian engkau berkata 

"NOLE ME TENGGERE" 

haha ! 

ouchh. siapa yang belajar sejarah form5 tahu la ape maksud perkataan pelik lagi unik itu :D  

setelah sekian lama. yess i'm back to my real life. almost 5 month aku mengembara ke gurun sahara untuk mencari jalan kebenaran eh -,- mencari jawapan kepada soalan peperiksaan SPM nnti dan akhirnya aku berjaya membolosi setiap juarng pemisah antara aku dengan buah hati aku en SPM .__.

dengar kata SPM jatuh pada tanggal 5 NOVEMBER 2012 ??? benarkah??=.= oke aku sangat takot untuk mengahadapi kehidupan aku semasa itu. sangat menggetarkan jiwa dan raga aku. eheeem. dalam masa setengah tahun ini aku membaldi dan membesen pelbagai jenis ilmu .__. yeahh its make me strong enough to face any problem come in future. gambate sha . u can do it without a man. no man no cry :D

FREEEEZ. opsss my result in march test so so so so badtime story T_T i;m sorry i'm sorry. sure i'll do better after this. give me time *promise to myself  like usual -,- 

No comments:

Post a Comment