Served On A Plate Cake Smiley

rindu

siapa cakap aku happy ?
siapa cakap aku relax je ?
siapa cakap aku gila ?
dan siapa kata aku  pulun? 

ya memang aku pulun ! aku takan sepulun ini kalau aku tak sayang sesuatu yang dipulunkan sangat tuh.. ah apa aku cakap nie belit2 macam keling = =' 


fyi , aku tengah saked sekarang nie aha saked rindu kau ade kau ade? kau tade punya sebab korang mana rasa apa aku rasa sekarang nie.. perit babe ! seksa sambil menjerit batinku . seriously i'm still miss him and hope him .. yeah someone told me to release him from my mind but i cant ! there're so many memories that was created between us and its not easy to throw it out of my mind like throw a rubbish , this is the worst situation that i never feel it before so hard to face it . yeah maybe you're not mine anymore and you have stop to think bout me but not to me. you're still in mind 24 hour and mostly present in my dream and i called it sweetdream coz you're kinda sweet to me swear you're sweet honey !ok stop . dah lama notification fb aku ta nampak nama dia naek .. sumpah rindu nk tengok notification yg penuh dgn nama dia but apakan daya this world are not mine ~  oke madu I STILL LOVE YOU ~ 

sorry for the broken english ! aku mmg tak pandai speaking mcm korang markah BI aku pon cukop2 makan je ~  tapi aku lebih selesa meluahkan perasaan aku dalam bahasa inggeris sebab aku rasa lebeh sopan ^^, ok dude ~

dulu saya najwa latif awak sekarang awak dah ada najwa latif baru, dulu saya saya peneman awak skype sekarang awak dah ada peneman skype baru , dulu saya mangsa buli awak sekarang awak dah ada mangsa buli baru , saya maseh ingat kata2 awak "awak di larang sama sekali untuk skyep dgn sesiapa" sampai sekarang saya pegang even saya bukan lagi milik awak sbb saya nak terus setia pada mimpi saya mimpi yang takan jadi kenyataan sama sekali ~  teruskan kebahagiaan awak di depan saya supaya saya tahu betapa bahagianya awak tanpa saya :'> 

p/s : jiwang is not my cup of tea but tonight is mine so i can do anything i want ~ errrr waddup ! 

No comments:

Post a Comment