Served On A Plate Cake Smiley

family day !

11.12.11 

sepatotnya date nie aku happy en dgn dia smbut first anniversarry but apakan daya jodoh tak panjang :'> btw aku rindu dia sangatlah.. even dah seminggu terpisah sumpa tableh trima lagi semua nie.. bukan mudah aku nak kembali normal. tapi seumor hidup aku nie la jugak first time aku rasa macam mana sakednya orang kecewa kan  ohmaiii patot la sampai ada yang bunuh diri bagai kan sbb frust aha jadi tak heranlah mereka sggup berbuat demikian . naseb aku tak macam tuh ehem2 iman kuad hehehe  =) okok sudaa lari tajuk bhaaaa ==' ni la jadi kalau aku dapat menaip 

tarikh: 11.12.11
lokasi: teluk batek perak 


ramai nya manusia.. btw kat sini ramai pakwe2 hensemss auwww semenjak dah single nie ayik mengusya org jeh.. aha tadala... =='


nur arissa qaisara my niece


usung pelampung ye bang sian berat tuuuuuu


see ?? they're paling banana jetski.. ohmaiii teringin gila nak join tapi apakan daya org ramai sgt,,, tak jadilah 


ohyeah xDD i'm wearing a skirt homaigaddd look so ayu kan.. hahaha ktipu je !


dah tukar seluar pula sbb nak maen aer.. mana bleh pkai kaen nnti terbang tengok tu ramai buaya .. harharhar


ignore my seluar yg basah dan slipper yg sgtlah hodoh tu... kasut aku putus akibat terkena aer laut yang kandungan garamnya tinggi .. yakkk tadak kena mngena pong =,=



lumut ;) view die cantek babe .. tenang woo bila tengok view die dri atas car park nie 


oke thats all.. gud bye lumut taun depan kami dtg lagi oke ;) 
terasa bahagia sebentar walaupon sekejap..

i wish i can stand on my own feet without you ^^


No comments:

Post a Comment