Served On A Plate Cake Smiley

tamat sudah untuk tahun ini jumpa di tahun hadapan pula (SPM)


yeahhh indahnya dunia tatkala tamatnya menjalani peperangan bersama buku dan pen serta test pad juga tidak lupa kepada jasa baek muka buku yang setia menemani.. aha :p 

sepanjang exam nie macam2 sangat ku lalui... begadoh?? becinta??? berperang?? berubah hati?? berubah perangai?? tapi satu je yg tak berubah -------> malass?? maseh belum rajen... tak dapat dibendung lagi yang nie.. mmg malas sejak azali lagi kan nak buat macam mana... ^^,  ahad nie dah nak raya lagi.. yewww aku suka raya walaupon bukan raya aidilfitri .. harharhar.. tapi dapat raya dua hari je macam mane nie.. aku kena pegi kem pulak -,- ouh sungguh tidak bagus...   

exam ari tuh ada org tuduh aku meniru dan memberi tiru -,- kenapa kenapa kenapa .. sian la kat aku... aku cuma meminjam pemadam dan memberi pinjam pen kepada jiran sebelah .. kenapa jasa baekku disalah tafsir.. -,- aku bukan pndai pon nak bge org tiruuuuu !  wakdaaa lah beliau kan.. tadi beliau bersembang2 dengan aku.. dan beliau mengata kan satu benda yang membuatkan aku rasa nak gigit kepala beliau..  ayat beliau berbunyi begini  "hang nie mmg jenih macam nie ke suka bergelak ketawa eh suka bising suka maen2 dalam kelas tak blajaq sangat pon tapi exam dpt A jugak , aku plik "  aku tengok die sebelah mata smbil berkata di dalam hati "aku lagi pelik tengok lu belajar 24 jam tanpa mngangkat kepala lu walaupon cekgu tak ada tapi lu maseh tidak berjaya mendapat A" -,- mmg hati aku sgt jahat berkata2 dan bukanlah aku belagak sombong dan riak tidak lupa juga bongkak  tapi itulah yang terlintas di hati kecik  ku ini.. wakda wakda -,-agak2 apa maksud beliau??? adakah beliau ingin memuji kelebihan aku ataupon beliau sedang menuduh aku menipu di dalam peperiksaan.. -,- aku rasa yang kedua itu sbb beliau mmg slalu tidak puas haty dgn aku sbb aku slalu bangkang cakap beliau.. yela sape tak bangkang kalau dah suka cakap bnda bukan2 kan.. -,- sihsihsishih...  oke aku jahat !  

BTW! exam susah.. first time dalam hidup aku exam aku tak study langsung. -,- terbaekk lah result kali nie.. tunggu sharpshooter tembak aku ramai-2 nnti oke #family -,-





No comments:

Post a Comment