Served On A Plate Cake Smiley

bubye form4 ;)


hah lamanya tak update blog ken... lama sgt... yewww tade ape yang boleh diupdate pong tada benda menarek untuk di share.. 

sepanjang aku tak update nie kan mcm2 sangat belaku.. trajiss -,- eh skemanya ayat.. bukan ape pon saja nak bagi tahu yang aku dah tade pakcik awan aku dah.. die dah lari jadi awan nano... nak buat macam mane kan dah ta ade jodoh.. chill ja aku sikit tak heran tak sedeh tak terganggu dengan semua nie.. ^^, naseb lah kan aku tak kena turun kelas kalau tak habes aku kena kerat 18 .. exam paling teruk dalam hidup aku final examnie lah-,- and aku tak study langsung walaupon sikit .. pelajar cemerlang kan?? semua sbb jiwa terganggu masa 2  prinsip hidup aku dari dulu memang kalau aku tension aku takan study and kalau rasa malass aku takan paksa diri aku study . thats why lah exam aku lingkup.. kene tukar prinsip hidup nieh.. "HARUS PAKSA DIRI  STUDY WALAU APA YANG TERJADI" haha XD bru sempoii.. 

tadi last day aku kat sekolah... and last day jugak aku memegang title seorang pelajar tingkatan empat lepas nie aku dah ta akan pegang title comel 2 lagi dah... lepas nie title yang lebeh berat leeeee ~ "SPM CANDIDATES" perghhh lagi best -.- mcm mana aku nak spm kalau final year aku dah lingkup... >,< cool cool bak kata PA aku "masih ada waktu untuk insaf kita kan suka insaf last2 minute "^^ terbaek lah dia nie  sentiasa mengcoolkan aku.. even result aku drop trok sgt dri number TOP turun number yang sangatlah banyak tapi thankss GOD aku still in the best class ever and still with my soul bestie . lepas nie takbleh maen2 dah nanti mak aku shoot kepala aku habeslah .. -,- tunggu la masok tahun baru nanti aku buat azam baru eh sekarang tak bleh lagi.. belum insaf hehe ^^, 

P/S : THANKS FOR GIVE ME MY NEW PRINCE 

No comments:

Post a Comment