Served On A Plate Cake Smiley

saengil chukkaehamnida ;) 28,11,11

saengil chukkaehamnida to my saengie...  
ilafchu very damn much.. 
nobody can replace chu in my heart.. *hug chu babyy*


SHAFAWINA BINTI OSMAN 
-951128-










this will happen when we met the wc ! baby sweety !

awak dah tua.. awak dah enambelas .. awak dah boleh ambek lesen sekarang .. lepas nie boleh la awak bawa saya pula naek moto.. jd tourist guide saya.. saya nak bge tahu yang saya sayang awk sangat dan sangat tanpa awak saya tidak mungkin jadi sebagaimana saya sekarang.. tahun depan kita dah nak spm kan.. then kita dah habes sekolah.. saya harap awak tak akan lupa saya.. walau kita terpisah jauh mana pon hati kita tetap bersatu kan sayang ! awak ingat kan janji kita.. janji kita nak pegi melawat buah hati awak dekad  korea sama2.. hoii dengar mmg macam gila tapi semua 2 impian okay.. promise i'll make our dreaming become real !

P/S: saya sayang awak sangat terima kaseh dah jadi kawan terbaek yang pernah saya ada selama saya hidup dimuka bumi ini sudah hampir 17 tahun ;)  sory post lambat !

No comments:

Post a Comment