Served On A Plate Cake Smiley

macam-macam hari ._.

assalamualaikum . *lambai tangan ala-ala model pakai high heel*

dah lame tak buat entry nie rase pelik pulak nak menaip dekat blog ni. -,- *tepuk dahi..

bukak mata tutup mata bukak mata balik tutup balik. hai dah nak habes sekolah aku ni. sekarang dah bulan julai. julai keh julai. bak kata cikgu dah tak lame nak merasa jadi budak sekolah pakai kain biru dan berseluar hijau yang tak lawa sangat tu. tahun depan kalau masuk form6 pon dah tukar kain dan seluar pakai kain dan seluar hitam yang comel pula. hikhik 

sepanjang tahun aku dekat sekolah ni tahun ni aktiviti paling best kod. "kod" jela sebab dalam masa dua minggu cikgu boleh manage dekat 10 aktiviti serentak. bhaaaa hebat kan cikgu DHH ni. *tabik springggggggg! aku tabik sebab minggu tu la yang best pon ponteng kelas lah cikgu tak masuk lah kerja sekolah tak siap pon cikgu tak heran. kau addoo ? -:D

SUKAN. 

sebelum tu kan. aku nak cakap aku memang tak upload gamba sukan yang ada dekat aku ni dekat fb sebab dah terlampau banyak sangat kan kan kan. semua pakai dslr malasss ah gambo hangpa hangpa semua lagi lawo. aku upload kt blog je noh. 




our banner. see .__. pixie sape comel sangat tuu o.O



budak-budak perbarisan ni. rumah zuhrah . ala yang dapat number last tahun nie herher. rumah sukan aku kod kalau tak silap. haha. :D



ke garisan, sedia, mulaaa *pengg ! bunyi pistol cikgu roslan. eh -,- 


aiceh. yang baju biru tu haha aku tataw die lompat ke die lari. 



penonton setia wehhh :D anisss :D



sorry we're not lesbo. just panas weh panas.:D


KRS :') 


KPA :p - adila emre -


kan aku cakap budak2 selama nie kayo. semua kamera besar gedabak :D


aik. tayoh seronok deh hayun bendera. kita kalah keh kalah. haha :D


o.O
ini baju hijau adik anis tadi yang atas tuuu



ecaaaah comel dia :D muaah sikit. hiihi
eh ni adik anis lagi. waa semua pic adek beradik die ade sini. ^^


oke jeri sila jeles. hahah opss nie bukan hak milik aku. :D tibe je ade dalam nie haa -,-


dah ek dah ek? penat upload nye. lembassssss kod line nie -,- terima kaseh too -ohh nadiera- searcg FB dia. sebab dia yang jadi photographer ;) *bow*

No comments:

Post a Comment