Served On A Plate Cake Smiley

all over now !


-3 december 2011-

all over now..!

saya takut kehilangan awak. -------> saya dah pon kehilangan awak sekarang
saya takut awak pergi jauh dari saya -------> awak dah pon pergi jauh dari saya sekarang
saya takut awak lupakan saya --------> mungkin awak pon dah lupakan saya sekarang


:'(  

sedeh ? hurm ya memang ! bohong kalaw saya kata saya gembira. tapi takpa atleast saya dpt rasa macam bahagia macam mana disayangi macam mana dicintai macam mana dikasihi bila saya bersama awak.. even sekejap.. dpt jugak rasa.. thnksss for all.. memang susah memang sakit nak buat keputusan nie.. tapi saya lagi sakit bila tengok awak terpaksa menerima orang yang awak tak sayang dalam hidup awak.. maafkan saya sebab memaksa hati awak tu..saya akan tetap menyayangi awk ! SEMOGA AWAK BAHAGIA SAYANG ~ 

p/s : sorry terjiwang ! tak suka tayah baca . easy right? ^^,

No comments:

Post a Comment