Served On A Plate Cake Smiley

awat comey sangat -,-

hey hey ! HAPPY DEEPAVALI kepada sesape yang menyambut okeh.. walaupon aku tak sambut tapi aku turut bergembira kerana aku dapat cuti .. yeayy ! 2 hary lagi tu taw... ye aku taw taw ade sekolah cuti seminggu.. lagi la syiookkk kan.. aku tanak cuti seminggu.. nnti rndu kat kawan .. hehehehehehehe. *meaningfull laugh

bosan lah bosan lah...-,- petang-2 macam nie hujan pulak ta turun.. kalau turun tido la best.. tadi on9 FB.. stalkers gambar orang.. tapi jangan la nak perasan aku bukan copy-cat nk copy gambar manusia tak pasal-2 aku pon ade muka lah .. ^^, and i'm proud of my own face ! hee okey tadi stalkers sorang nie.. HAQQI nama dia.. uit jangn perasan aku rindu hang na.. aku nak tengok gambar binatang yang hang sayang sgt kalah hang sayang aku tu.. haha XD kidding babe ! btw.. semua comey .. and conclusion nye aku suka semua yang kat situ kecuali gambar spesies ulat bulu yang sangatlah tidak hensem itu -,-


kucing nie lah yang memenangi tempat pertama dalam hati aku... sumpah comel gila.. aku nak die.. aku nak.. #desperate HAHA... btw aku sedeh sebab furry animals are not allowed in my home. sobs sobs >,< smua penyakit punya pasal lah nie.. aku nak sgt bela haiwan yang sgt comel mcm nie tapi tabuley.. dulu ade sekor siamese cat... tapi hilang kene curi sbb die tdo luar.. tidak dibenarkan masok rumah la katekan.. kesian die.. so better aku tak bela sbb nnti aku sedeh dia hilang -,-




sumpah arnab nie comey la qie.. !! rasa nak bela and dah penah bela pon.. tapi semua mati -,- sadiss gila..T_T mak aku cakap mybe aku taboleh bela arnab kod sebab semua yang aku bela semua mati .. dah la semua mati secara tiba-2.. dah dekad 10 ekor mati.. lastly tanak bela dah sebab takod dia mati.. *ajal maut di tangan tuhan lah kan.. tapi npe die mati kat tangan aku nie -,- so pityy ~

P/S : HAQQI.. jangan bagi aku pegang arnak hang nnti mati :'( and sorry morry aku ambek gambar-2 haiwan comel hang nie oke.. i'm falling in love with them ^^,

No comments:

Post a Comment